come out come out...

Skola idag då, en av dem sista riktiga skoldagarna innan lovet! :D
på mibasen var vi i ett av op;s rum och övade hur man vänder en gammal, handikappad som inte klara det själv ;) haha lite roligt faktiskt :P

efter skolan blev det fika med hanna och sara :D och sen åkte vi hem till hanna där det blev film, Hide and seek, HEMSK film! HATAR sånna psysiska saker! :O uschanimej! haha
lite annat roligt också och lite körteori för min del..

det var min dag kortfattat... :P

Ska jobba fredag 11-19, långt pass! och sen även lördag 12-17.. så då vet ni var ni hittar mig :P
nu ska jag göra skolarbete, troligtvis det sista för i år! :D wonderful! klarat mig egenom ännu en termin ;D haha! Bara EN!! kvar! lite läskigt egentligen! men så UNDERBART! :D yay
krambanan / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0