Eringsboda

tjo.
måndag idag och jag börjar inte förrens ett :D
sen efter skolan blir det mörkerkörning.. spännande

I Lörgags var det eringsboda för min del. roligt! DansDansDansande och Dans, försökte även lära mig bugga vilket gick sådär ;) haha
sov i en stuga på natten sen med hanna, sofie, emma, julle, amlén och oskar. kom i säng vid halv 5 nån gång kanske så igår var man trött! ;O Singstar blev det massa också! att det kan vara så kul att sjunga! fast måste ha låtit hemskt! sorry people ;)
På hemvägen tänkte vi att vi skulle ta en genväg, skulle ju till nättraby. Så jag och sofie tog täten och efter kom dem andra och vi svängde in på rätt väg, mot kallinge/björkeryd. Problemet var bara att vi körde och körde och kom till slut ut till kallinge! haha! vi måste missat nån avfart till vänster! så genvägen blev en omväg, hehe...

Igår var bara slödag.. gjorde typ inget vettigt, förutom lite pluggande..
Nu ska jag dra, måste äta lite innan det är dags att bege sig till the school.

   
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0