GOD JUL!

ja, god jul på allesammans då.
är en dag efter men var aldrig vid datorn igår så..


Firade då hemma med familj och mormor, måste säga att dagen gick snabbare än vanligt. om det beror på att jag sov längre än jag brukar och så eller för att jag har blivit äldre vet jag inte ;) haha
Ett nytt biljardbord till familjen blev det, hur skoj som helst ju :D
och pengar till mig vilket jag då önskat mig, lite annat också, halsduk, påslakan (svart-vitt då jag planerar att göra om mitt rum i dem färgerna), och lite annat smått. Fick värdlens mjukaste och skönaste filt från jobbet också ;) haha

                  
   


         

Idag är det slö-dag och sen till jämjö och staon ikväll
Ha en bra JUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0