Mysteriet på greveholm, lätt bästa julkalendern!

första dagen på lovet då.. har inte gjort nånting typ!
lov är bäst! haha
Har kollat lite på Mysteriet på Greveholm, haha asså den julkalender är så sjukt bra! Dagens är inte ens i närheten!
"har någon sett mina glasögon?"
"du har dem på huvudet!"

"varför kan du inte vara som andra flickor? när jag var i din ålder då lekte jag isprinsessa, hårfrissörska, affär.. ja, sånt är normalt. inte hålla på med såna där apparater!"
"ja och så blev du ju flourtant också"
"..pöh, jag är inte flourtant, jag är tandhygienist!"
HAHA taskig mamma egentligen ;D

Var på fotorunda också men har ju ingen vettig kamera. den jag har nu är bara 5 pixlar och typ stänger av sig själv hela tiden.. men nåja, blev väl några hyfsade bilder kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0