håltimmar : usch!

hej hopp!
Precis kommit hem från skolan, meningslösdag! gjorde inget viktigt alls. svenska först och inget viktigt där och sen håltimma och sen mibas. eva-lena babblade på om ergonomi, hur man ska lyfta typ, som om vi inte kunde det för vi har ju inte alls haft en hel kurs som handlade typ en massa om det. nejdå inte alls!
ååhh, óch självklart fick vi höra om när hon hade skadat sig genom att lyfta fel! *suck*
Skulle jag samanfatta dagen nu med ett ord hittils skulle det vara: väntande. för känns som om det enda man gjort är att vänta på att lektion ska börja.

Nu ska jag gå och duscha och sen till jamjö :D hanna och sofie ska klippa mitt hår! :O (fast bara topparna! och luggen typ) får se hur det kommer gå ;) men blir nog bra hoppas vi på! :D


sara, hanna, sofie och jag var och kollade resa idag btw :D fast vet inte vart vi ska än, mallorca kom på tal eller nåt sånt. men kollat på bulgarien men mina intryck och det jag hört om det stället är inte jättebra, typ värstingställe?
nån som vet  om det är så eller bara prat?
nåja, ha det gött! / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0