katastrof!!

Sitter här och har panikångest! imonn har vi prov i mibasen om handikapp och smarta jag hade glömt min skåpsnyckeln hemma då det var kaos imorse att försöka gå ut utan att katten skulle smita ut (hon har ännu en gång blivit biten så får inte vara utomhus på hela veckan..), så nu sitter jag här utan bok och med endast fakta om ETT handikapp!
provet är alltså = katastrof! vad sketan ska jag göra??? :O
och inte har vi fått instuderingsfrågor som vi alltid fått innan.. åh bara.. gah! :(


men en rolig sak är att skolkatalogen kom idag :D och jag blev faktiskt hyfsad :)
lägger upp en gammal bild på klassen i början av ettan! haha vad små alla var här :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0