pissdag!

Julafton imonn! känns helt konstigt, mkt beror nog på att jag inte är i Tranås utan bara hemma.. :/ saknar kusinerna!
Men det får väl gå detta också att bara vara hemma...
Idag var det jobbjobbjobb, mkt folk!

Igår var en pissdag! :(
Skulle haft uppkörning, men han jag skulle köra upp med fick en hjärtinfarkt. Inte alls roligt och synd om människan! men, självikst kanske, det värsta är ju att mitt körkort kommer ännu längre bort! jag som sett fram emot det så himlans mkt, visst det fanns en chans att kugga men då hade jag iaf fått försöka.. åh! VILLVILLVILL ha körkort!
Vet inte när uppkörningen blir nu.. troligtvis inte innan januari och har jag tur blir det i början då.. om jag har tur!
Men kvällen blev lite bättre, mys hos hanna med founde och tjejkväll (fredrik också ifs ;O hehe) med skratt och tv, precis vad jag behövde :D

Nu blev jag deprimerad.. ska gå och läsa i boken hanna pratat så mkt om och som jag läser nu.
Läst 3 kapitel och den verkar bra! :D om jag kunde drömma heter den.. wellwell
Have a nice christmas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0