minilov!

yes, ledig imonn, fredag, måndag, en lektion på tisdag och ledig onsdag! hur härligt som helst :D fast jobbar helgen och måndag.. men ändå. ingen skola!
vanlig skoldag idag då och träning efteråt idag :) när sara och jag var i omklädningsrummet kommer plötsligt hanna och sofie dit, snacka om att bli förvånad! ;) (dem brukar inte träna på friskis nämligen, och gått en hel skoldag, hört sara och mig prata om att vi ska dit utan att nämna ett ord om det! ;D haha) så blev träning med alla tre :D kanonkul! fast lite trött och seg var man minsann ;)
haha dagens roliga, sofie: "jag kan inte ta på mig kläder som legat i min väska"
så hon skulle hem och lägga nästan nytvättade kläder i smutskorgen för att dem legat i hennes väska... du är för gå snoffe! :D

nu ska jag snart gå och laga mat, föräldrarna är inte hemma ikväll och min bror kommer inte direkt laga nåt så vill jag inte äta mackor får jag hitta på nåt själv ;D
ha det bäst!
/ R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0