ny header - once again!

längesen jag skrattat så mkt som jag gjort i skolan idag, snacka om att vara flummbollar! jag, hanna, sara och sofie satt i mer än en timme i skolans cafeteria och alla var nog trötta för skrattade åt allt möjligt gjorde vi och kul hade vi! kom fram till vilka fiskar vi skulle varit om vi blivit fiskar.. haha.
sara - flundra, för hon undrar som en flundra.
hanna - näbbgädda. vet inte riktigt varför faktist, hängde aldrig med på det ;)
sofie - sill. hennes ögon "lipar" för minsta lilla nästan, särskilt vid skrattanfaller!
jag - guldfisk. Lika glömsk som en ;)

gjorde sluttestet på körskolan idag också så nu har jag testerna avklarade :D bara lite tester som osedda frågor, svåraste frågorna och så kvar som är bra övning inför the big test ;O
jobb efter skolan, gick väl bra men trött var jag så var seegt
imonn körlektion :) och träning med saran och ida, måste komma igång igen nu, på allvar! ;) (hm, hur många ggr har jag sagt så nu!?)
aja, sovedags så hejsvejs levepastej

/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0