oonsdag

ledig idag också då :D helt underbart! vaknade för en halvtimme sen typ.
om en stund ska jag in till stan och ha körlektion, sen blir det hem för vid 6-tiden kommer julia och lollo hit :) vi ska ha cell och kolla på film, mys :D ska se om jag hinner baka nåt gott tills dess...

men blir nog lite plugg innan dess, religion som skulle varit inne för mer än två veckor sen! *host* lite panik där ja :/
nåja, blir nog bra hoppas jag :P
nu sitter jag och lyssnar på musik jag lyssnade på år 2006.. haha lite skoj ;D inte för att det ändras så mkt men roligt att höra lite gamla låtar :)

/ R


var på lite fotorunda igår btw...
            



         

sometimes you´re up sometimes you´re down
don´t forget it´s just a ride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0