slö-söndag

kvällen igår började med att hanna hämtade mig och vi åkte in till stan, och där var det väldigt dött, klockan var ju bara 20.00. så då åkte vi till lyckeby istället där vi hämtade sara och sen hämtade vi även sofie som var åt sturkö-hållet. Inte lätt att hitta där hon var ;) vi kom in på en av dem konstigaste vägarna jag sett helt plötsligt och ja, ett äventyr blev det!
sen bar det av in till stan en stund men hände inte så mkt där då heller.
Men hade en väldigt trevlig kväll med massa prat och underbart sällskap<3

idag fick jag äntligen sova ut, fast trött ändå! vid halv fyra tiden åkte jag hem till sara där jag, sara hanna och sofie skulle planera lekar till höst"vandringen" vi ska göra med skolan på torsdag, men gick väl inte jättebra med det, haha.
sen blev det myseftermiddag med  sara med kex+vitlöksost, nyponsoppa och jordnötsringar framför one tree hill. kanon! kan knappast bli bättre en slö söndag :D

kvällen spenderas vid ps och med Five for fighting låtar :)
har skolarbete som borde göras egentligen men orkar inte som vanligt... hehe

hadetbäst! / ®εβεςΚ∂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0