Onsdag

Ledig idag :D skönt! lärarna är på nån kurs eller whatever :P

jaha, sjukdom på G? think so!
huvudvärk, snuvig och hes. inte jätteroligt.
imonn ska vi ut och vandra med natur o frilufts B kursen, roligt! *not* kallt kommer det vara och jag har inga vettiga skor! hehe jätte bra. och är jag inte redan sjuk lär jag väl bli det...
och stort prov på fredag i kommunikation, har inte ens kollat på det och glömt anteckningarna i skolan, duktigt av mig ;)
men får väl åka och hämta dem eller nåt, inte mer med det :P

Igår bokade jag uppskrivning o uppkörning :D äntligen! hihi.
Är redan nervös!
Halkan om två veckor också, yay :D läskigt!

Nu ska jag gå och äta, ikväll blir det cell hos lollo förhoppningsvis? :D
pusshej leverpastej
/ R


Some people never loved the soldier
Until there was a war 
and only talk to God
When somebody's about to die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0