friday

sov till halv 2 idag! skönt kan jag meddela :D
sen bara slöade jag och tänkte städa rummet när dem ringer från max och undrar om jag kan komma och jobba så blev till att jobba 17-21. jag som skulle ha jobbledig helg. frågade även om jag kunde jobba imonn så nu ska jag jobba 11.30-19 imonn också. men det blir ju pengar vilket definitivt behövs!
hade tydligen varit någon ny på jobbet i måndags också, men hon hade visst slutat igen efter en dag, eller om till och med bara var en timme hon jobbade! hehe

hann se lite på idol också nu ikväll.. alltså han johan borde klippa sig, ser ut som en tjej!! tycker det är ganska halvdrygt program faktiskt med allt prat och som dem ska dra ut på allt. hm..

ha det trevlans / rebeleckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0