hallå i baljan

 idag var det jobb. lugnt i början men sista timmen ganska mkt.
Har fått en ny favoritburgare... Classic kyckling, med bacon ost och hony curry sås! mums! ;) haha prova nån gång (fast den ser inte ut så i vanliga fall då är det annan dressing och lite mer nyttigheter på)

igår var en kanondag! började med familjepass och kunde hela utan papper då :D
sen tog jag mig ut tíll hanna på jamjö där det blev en höstfotorunda med typ 200 bilder! haha, det måste vi göra om :)
en del blev flummiga måste jag säga men sånt kan ju vara roligt en tråkig dag som detta ;) blev en del fina med :P
sen visade hon mig lite i photoshop, nån som vill ge mig programmet? 


 

kolla min bdb för att se lite av bilderna :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0