håltimma igen

tjo.
sitter i skolan nu i datasalen igen.
är sjukt trött idag, somnade nästan på både bussen och lektionen!
Ska jobba idag... men hade verkligen velat byta bort denna tiden. jag vet inte om jag orkar jobba egentligen men finns ju ingen som kan ta tiden så jag har ju inte mkt till val... blä. är ifs bara 17-21 men ändå. fedag = mkt folk!

allstå jag är så trött på skolan nu! inte för att vi har jättemkt att göra, men det vi har är jobbigt och är så himla trött på alla dessa håltimmar! Tror alla i klassen är lite skoltrötta just nu. verkar lite som det.
Hanna och sofie är duktiga här bredvid mig och gör skolarbete.. men eftersom sara inte är här och hanna håller på med ett arbete så kan jag ju inte göra något, fast hade nog inte orkat jobba ändå.



dagens låt:
Amy macdonald - this is the life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0