hardworkwork

jobbjobbjobb hela helgen låång.
igår jobbade jag 12-20;30.. skulle jobbat till 17;00 men fick självklart  jobba över. så mina planer att åka till långö och sen in till stan gick åt   skogen, fast med tanke på min huvudvärk kanske jag inte hade åkt in iaf.
huvudvärken är fortfarande kvar och nu har även snuvan kommit, men jag skiter i den och tar ipren istället, palla vara sjuk! :P

jobbat idag med, 11-16, "övertid" på en timma. hade driven och var faktiskt riktigt roligt idag :D hade hyfsade tider :)
 och i en halvtimme var jag och sara själva där framme och "styrde" haha, men var typ inga folk ju så vi var rastlösa och trötta och en aning flummiga! ;) (hon kastade till och med sallad på mig!) haha kanonkul alltså, hoppas på fler såna stunder! :D sara är bra!<3
Kan även rekomendera nachoburgaren, mkt mumsig :D

efter jobbet blev att snabbt hem och duscha sen iväg in till stan och dance.. Det var min helg för er som ville veta. ska gå och äta nu och sen skolarbete. ha det göttigt allesammans!

// rebeleckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0