photoshop :D


 
Jag har fått Photoshop! :D yay! suttit hela kvällen med det nu. och jag  fixade det nästan helt själv, men fick hjälp av hanna också. och mkt hjälp med att få veta hur det fungerar, tacktack!
nu är jag glad! :D haha


 idag var en slapp dag, igen ;)
 hade sovmorgon, vilket var efterlängtat! inte haft nån i helgen ju :P  sovmorgon imonn igen för då har jag inget i-val, så nu tar jag igen   sömnen ;) och på onsdag har jag kort sovmorgon då också. underbart!
och sara fick nåt ryck idag och skjutasade hem mig till nättraby! (trots att hon typ inte fick för mammsen.. haha) tacksitack för det :D så skönt att slippa sitta på bussen! inte för att det är jättehemskt om man har musik, då kan det vara skönt ibland...

 imorgon är det skolfoto! kommer säkert gå åt skogen, som alla andra    gånger.. nej, fel inställning. i år ska jag bli bra! så det så! tredje o sista   gången gilt! men jag har inte ens bestämmt kläder än! hjälp, vad ska jag  ha på mig. visserligen ska man väl inte klä på sig värsta finkläderna men ändå... inte världens fulaste heller. hm.
nåja, det löser sig väl alltid.

nu ska jag leka lite till i photoshop innan det är läggsags :D ha det trevlans


/ rebeckan


                                                     


Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0