S K Ä R P N I N G rebecka!

SKÄRPNING med stora bokstäver på mig nu!!

nog med mitt slarvande! idag kunde det slutat illa..
Jag tog moppen bort till busshållplatsen innan då och väl där kommer jag på: glömde mobilen hemma! (ja, jag vet, jättetypiskt mig!) och då funderar jag ju på var jag lagt den och är lite halvt förvirrad sådär och så är jag helt dyngsur så jag skyndar mig till busshållsplatsen och åker sen in på teorilektionen. När den är slut och jag ska kolla så jag har med mig allt upptäcker jag: jag har inte mina nycklar på mig! och mobilen är hemma, så jag har ju inget annat val än att sätta mig på bussen. kan tala om att det var nog den värsta bussresa jag gjort på länge, men väl framme vid moppen igen ser jag att jag glömt nycklarna i moppen! alltså dem har då suttit där hela kvällen och ingen märkt det, och då talar vi om nättraby hörnet! snacka om tur i oturen eller vad man nu säger!


Nu blir det snart att glo på grey´s, även om jag redan sett avsnittet:P
Sen sova för mitt huvud sprängs snart känns det som :/


xoxo/rebeckan

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahahaha du är rolig Rebecka! Tur ja...snacka om att du kan va glad att du fortfarande har din moppe;)...hitta du mobilen sen då?



köp en lott hehe!

2008-10-16 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0