sjuk!


Idag vaknade man då upp med 38/39 graders feber och jätte ont i huvudet, inte roligt alls! blev till att stanna hemma. Troligtvis kommer man väl vara sjuk imonn med, vilket jag verkligen inte har tid med, stort Eng-prov som man typ inte kan göra någon annan dag :O tandläkare, körlektion och dansövning+svepet! men nej nej, självklart ska ´jag bli sjuk nu! blir väl bara till att avboka allt och hoppas på att jag får göra provet nån annan gång eller så proppar jag i mig massa ipren och går iaf.

Tog en ipren imorse och nu mår jag MKT bättre, snacka om att dem hjälper :) fast lite snurrig blir man när man reser sig, sådär "febersnurrig" haha
 


nåja, ska väl gå och vila en stund nu så jag hinner bli frisk snart..
hoppas ni mår bättre än mig idag // sjuklingen


Kommentarer
Postat av: Jasmine

jag är också sjuk idag :( också väldigt olägligt. krya på dig du <3

2008-10-16 @ 15:08:41
URL: http://enjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0