slapp dag, igen!

idag var en hyfsat slapp dag om jag säger så. Började med svenska 8-9 och sen ett prov (som gick inte jättebra..) till halv tio då jag slutade... :D
då blev det först en runda på stan och sen kinamat med sara, hanepan och sofie. mycket mumsigt och trevligt!

Sen blev det att åka hem och lite senare åka till Julia där det var cell. Mysigt :)
Imonn blir dock en vanlig skoldag :P 8 - 13.50 och det är den längsta dagen på veckan ;) hehe (förutom fredagen men då brukar vi inte ha sista lektionen iaf...)


Håller på och ska fixa bloggen så den blir mer personlig
och MKT finare... så håll utkik så kommer förändring så småningom ;) Underbara Hanna är det som ska hjälpa mig! :) kolla in hennes blogg lullabud.blogg.se och
 hennes ursnygga bilder :D
Snart blir det höstfotorunda med henne, då ska det tas snygga höstbilder så det skriker om det. haha


Igår skrev jag in mig förresten!  ÄNTLIGEN!
Ett steg närmre körkortet! :D
                                                                                                                                       
                                                                                                        
/ciao beckan






In my wildest fantasy
Somewhere just beyond my reach
There's someone reaching back for me






                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0