slödag

slö-dag idag :D
körlektion och sen varit med jasse, vi har bara slöat och kollat på gossip girl..
Fixat lite med bloggen också, ganska nöjd men lite jag skulle vilja ändra på, särskilt färgen på texten! men det orkar jag inte idag :P

blev inte jobb idag heller, fick sms av charlene att jag inte behöver jobba varken idag eller imonn så det enda jag ska göra nu är skolarbete sen kan jag riktigt njuta av lovet :D
ska gå och vara lite social med jasse nu och kanske se på det nya gossip girl avsnittet
ha en trevlig kväll!

xoxo / rebecka



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha vi var så sociala igår/idag :D

You know you love me

xoxo

2008-10-29 @ 12:12:01
URL: http://enjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0