sovmorgon och skolfoto

idag hade jag inget i-val, SKÖNT! att slippa vår kära engelska lärare.

vid ett åkte jag in till skolan och hanna och jag jobbade flitigt på    med vårt arbete vi ska redovisa imonn så bi blev klara :) sen gick vi till ehrendsvärldska där vi tog skolfoto, blev nog okej får vi hoppas :D Döpte oss till smeknamn också eftersom vi går sista året.. skulle haft miner men vi kom inte överens om nån ;) haha. Jag fick iaf heta Guldfisken som jag blivit kallad lite då o då pågrund av mitt suveräna minne.. hehe

Efter det blev det slörunda på stan innan det var dags för foto igen och denna gång med kristna skolgruppen. blev nog okej det med hoppas jag :P haha

Sen åkte jag hem och slöade lite innan jag lagade mat åt familjen igen :D Baconpasta blev det denna gången, supermumsigt!
Nu är jag så mätt att jag snart spricker! haha. men ska iallafall kolla på gossip girl nu.
ha det trevlans!

/rebecka (guldfisken) julås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0