suunday

jahao då har ännu en helg flygit förbi snart! dagarna bara susar iväg! :O imonn är jag ledig och ska få en efterlängtad sovmorgon då jag kan sova HUR LÄNGE jag vill!! underbart, var länge sen sist..

jobb idag då, väldigt lugnt inte alls mkt folk. skönt :D sen bara slappat. Nu sitter jag och lyssnar på Rihanna - disturbia som får mig att tänka på igår;) haha, jag, hanna, sofie och sara kom på VÄRLDENS snyggaste dans! haha, vi ska lära ut den till klassen nästa klassträff tänkte vi..! haha blir roligt :P
Kvällen igår började hos sara med godis, massa prat och dansande till "negerdunk" haha, superskojigt! Det var Nicole, hanna, sofia, sara och jag. MKT trevigt och måste göras om! Sen åkte vi in till stan, men där var typ dött! knappt några ute, bara massa 92/91:or som stod ute på gatan typ! så blev inte så länge där. Vi borde få ett bra Dansställe i denna staden där man kan dansa om man vill :) men vi bestämde att vi nog ska gå på nästa fridays :D
den 26 bär det av till ullared också! super! :D


för övrigt har jag körlektion på tisdag som jag längtar till, vill bara komma igång ordentligt nu så jag blir klar så fort som möjligt! :D Och engelska B prov på Fredag, uschanimej! och bokrecension på onsdag i svenskan som jag börjar få panik på eftersom jag knappt kommit nån vart i boken! nåja, slutpratat om det, tror inte ni vill höra om mina läxor och arbeten för ni har säkert själva en massa.
Dags för mig att sova, tänkte lägga mig och läsa lite, svenskaboken eller i teoriboken.. får se vilket det blir.

tjao // rebeckan


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om den där blomman är från Kreta så har jag också tagit bilder på såna :D

2008-10-13 @ 19:54:03
URL: http://lullabud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0