ullared eller..?

jahaja. söndagen (igår) blev inte som planerat...

började med att när jag gått upp och duschat vid fem på morgonen
var det till att lägga sig igen för ullared blev sista minuten inställt!
sen ringer telefonen och det är då pappa som spelat ishokey
och hamnat på sjukhuset (brutit revbenet) och får sova där under natten.. (har dock fått komma hem nu och lever :P men kommer nog ha lite ont i några dagar..)

men dagen slutade bra iaf med tjejkväll med tjejorna och jag lyckades byta bort (dagens) jobbtid så ullared kunde bli idag :D
KANON-NICE har jag haft :D måste minsann göras om! ni är underbara!<3

nu ska jag sova, körlektion imonn vid 11 och sen jobb vid 17.
ha det trevlans / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0