goddagens

alltså, vad har hänt med vår lärare egentligen? vart tog de glada roliga vägen? nån i klassen som för tillfället inte tycker hon blivit sur, "bitchig" och jag vet inte vad och irriterar ihjäl sig på henne! förlåt, men jag börjar störa mig grymt mkt på henne, ser verkligen inte fram emot lektioner med henne..
nåja, nog pratat om henne, tror mina klassisar vet vem jag pratar om utan att behöva nämna ord.. ?!

idag hade jag då redovisning på svenska boken, gick nog bra:) iaf med tanke på att jag inte läst ut den utan i själva verket bara läst typ halva! hehe

gjort Fas B provet nu, klarade det med 59 poäng, (vilket är exakt vad man ska ha förgodkänt!) så ska nog göra några till så att det verkligen sätter sig :D men är på gång nu iaf! yay
ska boka lektioner, minst två ggr/vecka så ska nog bli klar till jul minsann! ;)
Nu måste jag kila, ska in till stan på körteorin. ha de wonderful people.

/rebeleckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0