...

hade huvudverk (heter det huvudverk eller huvudvärk??) även idag när jag vaknade, men har iallafall blivit av med febern :D proppade då i mig ipren och åkte till skolan för att göra eng-b provet. ingen aning om hur det gick :S hoppas det gick bra iaf...
Sen blev det tandläkare, inga hål, yay ;D och sen åkte jag hem, kände att min ipren slutat verka ;)

Vet inte hur det blir i helgen, ska jobba men har jag ont i huvudet så är det nog inte så lyckat.. men det finns ju ingen som kan ta mina tider så vad ska man göra då?
alltså, detta jobb! Mer än hälften av alla ska sluta, några har till och med redan slutat, och inga nya är anställda! Om man inte kan jobba går det inte byta bort sin tid för antingen ska folk jobba själva eller så orkar dem inte! På onsdag/torsdag tänkte jag och sara gå på bio :D men kunde nån ta min tid på onsdag? neeej, inte det. och bion vi vill se går bara onsdagen och torsdagen. nu har vi bokat på torsdagen men kom på att jag jobbar den dan också så måste hitta nån som kan ta den tiden annars missar jag ju att se filmen på bio :( så himla segt!
hehe, ja, har fått skriva av mig lite nu... får väl fixa det på nåt sätt.

 hösten är deprimerande, mörkt tidigt och kallt! börjar bli väldigt mkt skoltrött nu.. men ett plus är ju att alla färgerna är så fina :)

 ha det trevlans i höstvädret / rebeckan

 People say i´m strange does it make me a stranger?

 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

huvudvärk heter det. Värk är sånt som gör ont och allt annat är verk. ;D

2008-10-17 @ 23:51:01
URL: http://enjasmine.blogg.se/
Postat av: Bettan

huvudvärk heter det;) Kram

2008-10-18 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0