tråk.skoldag


idag var en vanlig tråk-skoldag. sådana är inte vanliga just nu men dem som är, dem är jobbiga! sista lektionen hade vi föreläsare som var riktigt dryga.. (vår lärare har fått ett fnatt så vi har bara massa föreläsare typ HELA tiden! dryygt) haha, var typ två som bara avbröt varann och inte riktigt visste vad dem skulle snacka om :S men jag överlevde den lektionen också.

Städat rummet ikväll för min lille kära mormor och hunden kommer imonn...
och i helgen blir det jobb (IGEN) för min del. På lördag utgång med tjejorna, kanske nån fest på jämjö men det är inte säkert ...
grattis till nicole idag också som klarade uppskrivningen :D yay!

Och nu har vi börjat fundera på vart utlandsresan efter studenten blir nånstan.. jag, sara, hanna, sofie och nicole är det som planerar att resa :D kommer bli helt underbart! Turkiet tror jag var lite på tal.. men vi får se. inget alls bestämt.. blir nog bra vilket som för är så underbara människor! :D

Har suttit vid ps ikväll också och försökt fixa lite men går inte göra som jag vill! frustrerande! det värsta är ju att det är på engelska.. :P
Nu ska jag göra klart engelskauppgiften och sen sovedags. ha det götteligött

// rebeckan


Cuz if I got you
I don't need money
I don't need cars
cause you're my all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0