städa rummet? neej!

ja här sitter jag ensam i mitt ostädade rum som mamma tjatat hela kvällen på mig att jag ska städa, men det har faktiskt inte ens gått en vecka sen sist och orkar inte! hur roligt är det liksom.. fy!
Har bokat en körlektion nu. yaay! längtar dit nu ;) men det är inte förrens om nästan två veckor! fanns inget innan :/ men bättre det än inget :D Gjorde ett av distansproven på fas A idag också. haha, utan att typ ens öppnat boken! men fick ändå inte jättedåligt resultat, beror väl på hur man ser på det. kan vara så att jag lärt mig en del av att kolla på sara när hon gjort prov ;)

Nu ska jag återgå till min musik, coldplay för tillfället.


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Coldplay ÄR underbart! <3

2008-10-02 @ 22:15:06
URL: http://lullabud.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha. Din lilla fuskis!

2008-10-03 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0