tack hanepan!

sidan är då omgjord nu :D
Hanna hjälpe mig som sagt och tycker det blev mkt tjusigt! 
Tacktack hanepan :D 
Kan hända att jag ska ändra lite, bakgrunden kanske. men det får vänta isåfall...


jaha, idag tänkte jag vara duktig och planera lite för en gångs skull, så jag bestämde med mamma att jag skulle åka med henne hem efter att sara och jag tränat.
Sara, som kvällen innan skickade sms om att jag inte skulle glömma kläderna (som har hänt) glömde själv sina ;) haha. så blev ingen träning utan istället blev dagens träning att gå hem från bussen.

I skolan hände inget särskilt direkt.. kommunikationen var roligt, då hade vi rollspel och spelade upp sagor. Men så hade vi MIBAS och barnkunskap också, med en viss eva-pina. asså serisöst, hur mkt kan man irretera sig på en människa? Tjurig har hon blivit om jag säger så...

nu ska jag glo på lite bones och private practice.
sen blir det pluggning
ha det gött / beckan



And you're singing the song thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var så lite Rebecka :) Hoppas du blev nöjd!

2008-10-02 @ 22:13:46
URL: http://lullabud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0