"future dreams"filmen!

hallå alla glada grodor  
                                                 
                                                                      

idag såg jag fram emot en skön slappdag ledig från skola och jobb. men vid 8/9 tiden imorse ringde hannes och undrade om jag kunde jobba för han var sjuk, och ingen annan kunde. Det blev då till att gå upp och jobba  till fem, segt! och vi var en man kort idag också för sara (stackaren) hade fått feber.
men jag får ju tänka på pengarna, körkortet rättare sagt. nu i veckan ska jag förhoppningsvis skriva in mig :D (äntligen!!!)

Efter jobbet blev det att direkt åka till emelie, trots att man var lite halvt äcklig, och där bakade vi äppelpaj och såg på musikalfilmen "future dreams" som äntligen kommit! :D
(för er som inte vet är det en musikal jag var med och dansade i för typ ett år sen)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0