hallåj!

hej alla människor. Har fallit för grupptrycket och som alla andra skapat en blogg.

jaha, vad ska man skriva då?
vet egentligen inte vad jag kommer skriva men det blir nog lite allt möjligt, tänker bara tillägga att du själv väljer om du vill läsa eller inte så tycker du det är ointressant behöver du ju inte bry dig :P

idag började dagen med att vi hade engelska B (med världens mest opedagogiska lärare som man får panik på!) och sedan 3 timmars håltimma. då blev det stöveljagande runt hela stan med sara och sofie :D
sen hade vi 40 minuters lektion med en föreläsare från kommunen som babblade om nåt med funktionshindrade i samhället.. fattade inte mkt av vad hon sa kan jag meddela.. men aja.

Sen åkte jag med sara hem och åt och så och sen blev det träning. gymmet+step-pass. kuligt :D
det var min dag i stort sett... bye bye, ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0