in till stan?

hajhaj

idag hade vi bara en lektion, engelska. Vi skulle ha prov, eller läxförhör.. men vår kära lärare påstod att i den andra gruppen hade typ ingen övat så då blev det bara ett "förhör" där vi fick rätta själv. för har dem andra inte pluggat och glömt bort det så har ju vi det också. eller hur?
så timmarna jag ägnade till att plugga engelskan igår var ju onödiga. hm.


efter skolan åkte jag då hem och tro det eller ej, men jag lyckades laga korvStroganof, och till hela familjen också, som vi ska ha senare! :D mumsigt

Snart ska jag åka in till stan igen, jätte lockande i det såå fiina vädret!, och skriva in mig på körskolan :D skulle gjort det innan idag men då hade dem personalmöte.. min vanliga tur! *suck*
kanske blir en svängis förbi ksg också om jag hinner åka in till dess..
egentligen orkar jag inte åka in alls, men smartass som jag är har jag ju glömt instuderingsfrågorna till provet imonn! så vad har jag för val! 



dumma sketna tråk-väder!!
kan inte nån ge mig sommar igen? hur ska man orka en hel kall vinter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0