jobbjobbjobb

hejhej,
har inte skrivit på några dagar nu.. bara inte blivit så :P jobbat en hel del, tre dagar i rad nu. tur att jag inte har så mkt i skolan ;D

I Torsdags var vi på förlossningen med skolan, lite halvläskigt :P och det värsta var att vi fick se en "färsk" moderkaka!!! men så fick vi se en 3 timmar gammal bebis också, så söt! :D
Sen blev det träning+jobb 16.30-21.30.
 
Igår var en soft skoldag, hade bara en lektion mellan 12.30 - 13.30, och då skulle vi typ bara hitta på en saga med hjälp av bilder som vi sen ska göra rollspel med.
Efter det blev det en snabb runda hem till sara och sedan jobb till halv tio. Lite halvfräsch åkte jag sen en kort sväng in till Street.. :)


 
Idag, [ Lördag igen! vart tar dagarna vägen?? ;)haha ] blev det familjepass och sen jobb 12-17. Imonn blir en slappdag för min del. nu ska jag sovelisova för jag är superlisuper trött trots att det är lördag...


hehe, bjuder väl på denna bilden...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, vad söt du är Rebecka! :D

2008-09-29 @ 11:03:31
URL: http://lullabud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0