bussproblem :P

bussproblem!
okej, om du måste sätta dig bredvid nån på bussen när det är fullt och inte känner personen, när det sen då blir nästan tomt och båda ska åka en bit till, sitter du då kvar eller flyttar du dig? ;) haha, sådana här funderingar rör sig i min lilla hjärna just nu ;)
 

haft en inte jättebra dag idag. först engelska med vår "underbara" lärare (och nu kommer tjatet om min lärare igen men hon är verkligen hemsk!) som gav oss halvt prov typ.
Sen hade vi tre timmars hål och när vi frågade Eva-lena om vi kunde jobba hemma för vi arbetar med eget arbete så sa hon "nej ni måste komma till lektionen för vi ska ha klassråd" och när vi väl kom dit hade hon inget jätteviktigt att säga som jag inte visste så då hade jag väntat 3 timmar i stan på en onödig lektion som var i 15 minuter! Hur glad var man då på en skala? inte så jätte nej!


 
   
Bilder från Sandras kalas, jag roade mig lite med Sofias kamera en stund ;P

                              

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det där bussproblemet har jag med funderat på. Men jag flyttar mig nog. ialla fall om sätet brevid är ledigt, känns lite lökigt annars :P

2008-09-25 @ 19:13:13
URL: http://enjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0