ullared om två veckor? :D

skola idag igen då.
sovmorgon till ett, en lektion (religion) och sen slutade jag så har inte direkt nåt att klaga över.

Grattis till sofie idag som tagit körkort! 
Nu när både sara och sofie har körkort blir det ullared snart! :D (inte för att jag har pengar till det då jag ska ha alla pengarna till körkort.. men ändå, kul att hänga med och kanske köpa något iaf! är iallafall roligt att umgås)
jaha, nu är det dags för mig att snart kila och sova. imonn blir det engelska b så måste bara göra läxan först.. grammatik! yaay! nåja. ha det gött alla människor! (är typ två tre stycken som brukar vara och läsa på bloggen men ändå)

sara, sofie, hanna och jag nere på bygg i början av 2:an ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0