långfredag

igårkväll/natt satt jag ju då uppe och väntade på att jag skulle hämta min bror, men vid kvart i 2 var jag sjukt trött så jag somnade. och sen visade det sig imorse att han hade fått skjuts hem så jag hade suttit vaken flera timmar i onödan! alltså suck.

idag vaknade jag till världens underbaraste väder!
och efter att ha suttit ute och solat gick jag långprommenad med mamma och pappa. i en och en halvtimma gick vi! ojoj alltså vad skönt :D lite bilder blev det också :P


Nu ikväll blir det lite mys med familjen, är ju faktiskt påsk!, och sängen tidigt, behövs kan jag tala om.
ska bara ta hand om mig ikväll och umgås med kära family, mys!
Så nu måste jag skynda mig, så ska det låta är på tv:n och både Molly sandén och Ola är med, det får man ju inte missa ;D haha
ha det! och trevlig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0