tisdag?

idag är det tisdag... känns som torsdag :S
kan det inte vara fredag? haha.
På fredag blir det lund med Hane och hennes syster, skolavslutningsklänning blir det jakt efter! :D varför just Lund vet jag inte men blir niceigt :D köper man en här i stan kommer ju massa ha likadan annars, ett exempel på det är att min kompis köpte den klänning jag kollat på (hon visste inte att jag kollat på den). såå, Lund here we soon come ;D

Igår blev det faktiskt joggning med emelie, heja oss! gick nog hyfsat med tanke på hur längesen det var sist jag sprang ;) haha, gammla formen ska tebax till sommaren.. hoppas jag på!

idag var det kort skoldag, juniorpass och nu lite pluggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0