just my days

har inte skrivit på några dagar nu.. inte haft tid faktiskt.. jag har haft ett liv! haha;D

Tjejkvällen i Lördags var kanon! Jag och hane lagade mat till Sara och Sofe, och mums vad gott det blev! sen film, twilight, och sedag åkte vi in mot stan. Vi träffade även Robert, Robin och Ludde där, och efter att ha gått en runda åkte vi till robin där vi såg på ännu en film.

Mkt trevlig kväll! På onsdag blir det tjejkväll igen! :D och då blir det lite dansande och pyjamasparty också ;) haha<3


igår var jag i Halmstad och såg på handboll, hästö if - Halmstad (drott). Hästö förlorade dock (25-30) men var en väldigt spännande match!

idag blev jag klippt av hanna, och sofie och sara hjälpte till dem med. Mycket nöjd måste jag säga! Tack så mkt tjejer! ni är bäst :D
Nu ska jag se på nån film om jag orkar, eller sova kanske...

    
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0