Friiday

Idag var det jobb 12-16 och nu är jag seeg. Jobb imonn med 12-19

Blir nog wok och film hos jasse om en stund, mysigt!<3

Såg Maj-jobbschemat idag också, jobbar en hel del! och fick tre stängningar, första gången jag har stängning på schemat... men det blir härligt med pengarna sen :D fast lite drygt att jag nu sammanlagt kommer jobba 4 helger i rad.. inte skoj.

Igår var det ungdomssamling på kvällen, hade väldigt trevligt:)
och Många flummbilder blev det! :P

Amanda och emelie :)


haha! så underbar bild!


nejmen vi se inte sura ut eller så? ;)


Sista bilden får bli på Aggis:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahhahahah!!!! den bilden har du inte visat!!! sjuuukt rolig. man ser inte ens att det är jag. kära hjärtanes.

2009-05-14 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0