yesterday and today

tjootjena
idag var en hyfsat kort dag, men försov mig lite.. hehe. vaknade tjugo över 7 och började 8! blév stressigt :P

efter skolan blev det staon med sara och hanna, sen lunch med hanna och solning! underbart med sol! och lite studentprat, åh vad jag kommer sakna klassen sen! :O
Och ska jag åka som au-pair, vilket det lutar mkt åt, så kommer jag ju inte träffa min familj eller mina tjejor på ett år!!!
HUR ska jag överleva det??! ;P

träffade även jasse igår :D vilket var alldeles för längesen sedan sist! mkt trevlig må jag säga! lite bilder blev det också:)
Sen blev det film, transformes, hos bergvall med massa people :D  den var lite bra faktiskt, trodde inte alls det..


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0