Söndag, vart tog helgen vägen?? :P

tjotjena
ett tag sedan jag skrev nu... har inte haft tid faktiskt :P
Senaste dagarna har bestått av kvällspromenader, shopping, (hittade underbar studentklänning btw) :D, grillning och Jobb i stora lass!

Jobbat Lördag och söndag, långa pass vilket betyder att jag missat solen :( men förhoppningsvis stannar värmen även imorgon (och hoppas på att sommaren är här på redigt) :)
men tack och lov har man jobbat med härliga människor iaf så man har fått lite skratt ändå :D

Lundresan gick kalas :D hanna shoppade verkligen loss;) :D och båda hittade student-klänningar! :D
Vet inte om jag ska visa bild på klänningen än? hm..

nåja, här kommer lite bilder:
promenix med jasse
 


Kvällspromenad med hane, almén och phille
 


Får räcka så länge för nu MÅSTE jag göra skolarbete, självdiciplin rebecka? nej sånt har jag inte nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0