you´re the best

jaha, en förkylning har man nog åkt på allt.. inte så farlig dock, bara en liten med snuvig näsa och huvudont..

igårkväll var kanon!
Tack till sara och snoffe för supergodmiddag! mumsigt var det!
och efter den goa maten blev ett en runda till piraten och dansande, men efter ett tag orkade inte mitt huvud mer så då blev det sen att åka hem till sofie där vi alla sov, dundermys<3

    

   
här är några bilder från igår då:) har några riktigt snygga på sofie och sara, men fick inte lägga ut dem. haha;D

idag blev det däremot till att jobba, 12-15. mkt folk var det, men gick ändå nogurlunda bra med tanke på hur jag egentligen mådde.. hehe :P
Nu har jag bara slöat hela eftermiddan/kvällen och ska snart sova. ska dock hämta min bror inatt nån gång, får se när det blir..
nåja, ha det bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0