ppffyyy

jag mår nästan bra nu :)
men jag har jobbat typ 8 timmar idag. det var mindre nice. hemskt snarare. bland de värsta jobbdagarna jag varit med om. varmt är det ju alltid och stressigt och sådär, men nu när jag inte var riktigt frisk var det skitjobbigt. mådde piss hela dagen! fy!
imorse så kände jag mig okej så tänkte att joda jag kommer nog kunna jobba, har ju ändå inte hittat nån som kan ta mitt pass. men tydligen mådde jag inte okej när jag väl var tvungen att anstränga mig.
men nu har jag iaf lärt mig att inte jobba när jag precis varit sjuk :)

Idag kom sara hem från turkite btw. men inte får jag se henne inte för jag jobbade hela kvällen och imonn flyttar! hon till växjö. :/ fast är ju glad för hennes skull :D och till helgen har jag paxat att åka upp till henne ;D
blir värre när(om) jag åker iväg! hur ska jag klara det? alla mina vänner och familjen? huanimej, det blir tufft, men se till att skaffa skype sen hörni vänner!! ;)

nu ska jag återgå till att äta mina minimorötter med ranchdipp ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0