working lady

jobb hela dagen idag också. nu stinker jag hamburgaros jättemkt så ska nog ta mig en dusch, eller ett bad.
kul info va? haha

imonn blir det stängning och innan dess måste jag börja på friskispasset. ska jag våga gå till skola/dagis där jag praktiserat och be om referens till au-pair saken kanske? undrar om dem på nätet kommer ihåg mig? var trots ungefär 3 år sedan! hm, vi får se. kanske går till hästö iaf, där borde dem komma ihåg mig och måste säga att jag litegrann saknar den klassen :P  men vi får se helt enkelt.

här får ni en bild på min lille söta gräsätande kisse :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha frän katt x) hahah :D:D

2009-08-26 @ 23:18:54
URL: http://chaarrojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0