lista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jajamen
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inget nyårslöfte...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ne?
4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov:D
5. Vilka länder besökte du? Turkiet och England
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? hm maybe
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? tja, många. körkortet 5 jan, student 8 jun och turkiet i sept.
8. Vad var din största framgång 2009? oj, student och kameran att jag lärt mig masa inom foto. och att jag fått lära mig jobba ihop till saker själv på rikitgt.
9. Största misstaget? vet inte. kan inte skriva nåt nu bara sådär
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte överdrivet mkt, förkyning nån gång och lite småskador
11. Bästa köpet? Bil och kameran( och datorn men den fick jag ju)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bilen! shopping och mat turkiet:P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja! massa saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas, you know you want me, bad romance och massa fler
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag, iaf första halvåret.
sista månaderna har jag vart lite mer nere av vissa saker men överlag, gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit tag i saker fortare(au-pair) och lite annat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hm...
20. Favoritprogram på TV? Grey´s anatomy och bones
21. Bästa boken du läste i år? twilight (eller ja, allihopa:P)
22. Största musikaliska upptäckten? fall out boy,annars mest låtar. turkiet låtarna kommer alltid vara in m heart;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar..
25. Något du önskade dig men inte fick? kameraobjektiv;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? oj.. kommer inte ihåg! hehe. tror jag gick ut för första gången?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mja, bara sista månaderna isf. första halvåret var perfa;) haha. eller ja, gått på balen hade jag velat.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? oj det vet jag inte
29. Vad fick dig att må bra? alla mina vänner<3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, sugen på. nejmen jag vet inte. zac efron och "jack" i new moon är ju inte fula:P
31. Vem saknade du? senaste veckorna mina tjejor.
32. De bästa nya människorna du träffade? Har väl inte träffat nån ny direkt? kommer inte ihåg haha. känns som att jag alltid känt dem jag känner idag:P

Jobet ringde nyss, ska tydligen jobba imorgon iaf. suck. nåja, tur att jag inte är en sån som dricker så jag slipper vara bakfull iaf;)
Nu ska jag iväg till lollo
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0