R A W

godmorgon alla underbaringar:D
jag sitter här i sängen fortfarande och funderar på att gå upp och äta nåt.. så man gör nåt med sin LEDIGA dag;)
haha. jag har jobbat 27 timmar denna vecka och ska jobba lörda o söndag. kommer typ komma upp i 40 timmar, vilket är ungefär jag hade på en månad innan. puckat;) haha. men ja ska inte klaga. det är faktiskt helt okej, ett tag iaf.

måste bara tillägga att jag testade fota och redigera RAW-filer igår. och oj vad kul:D ingen gigantisk skillnad på själva bilden kanske men mkt roligare och bättre för redigering! krångligt att förstå och installera men så mkt bättre. funderar bara på om man inte skullle kunna förhandsgranska bilderna på nåt annat sätt än i ps.. hm. :P


Kommentarer
Postat av: Hane

Kan du inte hjälpa mig med det någon gång? :D

2009-12-04 @ 13:57:36
URL: http://lullabud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0