4 dagar tills lov*

ja. som ni ser ni som tänker på det har jag varit i farten med ps igen och försökt få till en bra header.. lyckades väl inte jättebra men jaja, orkar inte mer ikväll så får vara så för tillfället... :P hehe

idag var det då pass på friskis för förskoleklass, gick bra måste jag nog säga :D en del grejer jag skulle gjort annorlunda nästa gång, typ skaffa en värd och sänka micken, och byta ut ett par låtar, men i det stora hela blev det bra:)
sen praktik, sista veckan nu! Känns så himla skönt! men samtidigt kommer man sakna barnen lite sen, men nåja, inte mkt kvar till studenten nu iaf. och snart får man träffa bästaste klassen igen!*
Imonn ska jag försöka baka nåt fint.. haha, typ cheeskacebrownies eller nåt spännande :D
Nu ska jag läsa lite och sen sova
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0