Åhus

hej:)
Blev inget skridsko sen igår :P istället åkte vi till amanda direkt.

Kvällen bestod av melodifestivalen och wok med nudlar! mums! Och en del flummanden
Men melodifestivalen sög, helt sjukt mkt! den enda braiga var ju typ EMD! annars var det bara folk som "stammade" (som sara sa) ;D haha, i am i am i am i am the queen! eller: youyouyouyouyou i got you youyouoyouoyou i got you!
Nej, STORT minus för det igår!

Förresten, jag har lärt mig hur man kan locka håret med en plattång :D niiice!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

stort minus för melodifestivalen överhuvudtaget detta året! Varje gång Petra Mede öppnar munnen har jag lust att kasta något på TVn. Men Molly Sandén gillade jag! Hon är så grym röst för att vara så ung! :D

2009-02-22 @ 13:39:24
URL: http://enjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0