diket!

Rummet är städat :D (nogurlunda iaf^^)
om en halvtimme/timme ska jag iväg och plocka upp sara, hanna och sofie i lyckeby, där ska vi handla nåt gott och sedan hem hit igen.. kanske se på nån film och bara umgås! lovely<3
Jag hade gympapass på marinmuseét idag förresten, haha, låter konstigt jag vet:P men är ju sån sportlovsvecka där för barn jue:) tjänade några slantar på det iaf vilket inte är fel!

Jag har kört i diket idag!!!
Fast jag och bilen klarade oss båda som tur var! hehe
Jag körde på vår lilla Gredebyväg och plötsligt dyker en annan bil upp mitt i en backe som svänger lite... Ingen var jue speciellt beredd  så fick väja undan rätt ner i diket med snö!
Kom knappt loss! bara slirade men tillslut kunde jag på något vis backa mig loss, tack o lov!

oja. ska köra försiktigt nu snart ;D
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0