åh detta jobb

helgen är över men känns inte som det varit helg. skulle inte påstå att min helg varir särskilt helgig...!
Jobbjobbjobb! ingen sovmorgon! :(
Och ingen nästa heller! så ni som får soova, sov lite åt mig! ;D haha
Jobb idag, typ kaos nästan hela tiden!
Men hanna och snoffe kom och åt :D hoppas maten smakade bra! Hane fick en specialare av mig, min classickycklingbörjare ;D


Igårkväll var då myskväll, mysigt värre ;D blijard, bastande och film. Inte helt fel! :D
och kan meddela att jag somnade med kläderna på på kvällen! (skulle bara lägga mig och typ läsa och så en litenliten stund.. haha)

bilder från igår:


Jag och lollo, trötta!


Biljaard mot fia, (jag vann med en boll! ;D hehe)


inte snyggaste bilden på mig, men aja :P Bilder ska INTE tas underifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0